zondag 15 juli 2012

Een klein stukje Houda



Hoi lieve lezer,

Welkom op de blog van UFBR!

Laat ik mij in deze eerste post allereerst voorstellen.

Ik ben dus Houda Noussi en schrijf sinds mijn dertiende. In de afgelopen jaren ben ik een sterke liefde voor het schrijven gaan ontwikkelen. Inmiddels is het mijn passie en doe ik niets liever. Op dit moment ben ik bezig met het afronden van mijn studie Communicatiewetenschap, waarna ik de Master Journalistiek wil gaan doen. In mijn vrije tijd schrijf/dicht ik op mijn blog en zet ik mij onder andere als vrijwilliger in voor de stichting UFBR.

Toen ik hoorde van UFBR, Unite For Basic Rights, en waar deze stichting voor staat wist ik meteen "Daar moet ik een steentje aan bijdragen!"

Wij leven in een wereld waarin wij vaak lijken te vergeten dat er altijd mensen zijn die het zoveel slechter en/of moeilijker hebben. Ook ik maak mij daar vaak genoeg schuldig aan. Ik ben er heilig van overtuigd dat kinderen de toekomst zijn. Laten wij ons daarom verenigen om de toekomst te voorzien van een toekomst, beginnende bij de basisbehoeften waar iedereen recht op heeft.

"Today's children are hugely important, our hopes for the future lie in their hands and rest on their shoulders" - Dalai Lama.



Tot blogs en wie weet ziens!

Heel veel liefs,
Houda♥Noussi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten