zondag 15 juli 2012

"Grootse" Khalid in het kort


Jong, creatief, Rotterdammer, veelbelovend. Zo zou je me kunnen omschrijven, maar dat ga ik niet over mezelf zeggen. Ik ben gewoon Khalid Amakran. Dat betekent zoiets als 'groots' in het Berbers.

Op de basisschool was ik al goed in taal. Toen mijn klasgenootjes nog een taalachterstand van minstens een jaar hadden, liep ik een paar maanden voor op het landelijk gemiddelde. Naast goed in (bru)taal zijn deed ik verder niet veel op school. Snurken tijdens wiskunde, maar dat telt denk ik niet.

Mijn bestaan is gelukkig niet compleet overbodig. Ik schrijf en fotografeer nu met alle plezier en passie voor UFBR. Want UFBR draagt niets anders dan positiviteit uit. En dat is iets waar ik ze graag bij help.

Veel plezier bij het lezen van de teksten van Fatima, Houda en mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten