zaterdag 3 november 2012

Kitchell Samuel over UFBR

In gesprek met Kitchell Samuel tijdens het evenement op 22 september 2012.

Kitchell Samuell, een Visuele PR Agent en uitvoerend artiest. Journalist en (cultureel ondernemer) stichter van 'Architect the future' door The ART CHI TE, wat een conceptontwikkeling en communicatiebureau is. Zij streven ernaar te co-creëren naar een zelf voldoende platform en lifestylemerk.


K.Samuel || “Ik ben gevraagd om met de band te komen optreden. Ook als ik niet zou zijn gevraagd zou ik komen, omdat ik achter de visie en missie sta van UFBR. Het sluit aan bij mijn standpunten en hoe ik in het leven sta. Ik vind hun focus op weeskinderen en jongeren erg mooi. Net zoals vandaag betrekt UFBR jongeren bij hun evenement. Zowel de artiesten als de gasten, grotendeels is jong volwassen. Jongeren laten vandaag hun talenten zien, niet voor een commercieel doel, maar puur voor de weeskinderen. Het evenement is collectief. Dat laat ook zien dat men met kunst en cultuur veel kan bereiken. Die kennis teruggeven aan de weeskinderen is een zegen. We moeten jongeren leren een beter toekomst te bouwen. Ik sta voor het bouwen van bruggen. Architecture de future. Het feit dat ik van Amsterdam naar Rotterdam ben gekomen voor dit evenement is al een brug. Ik zou in de toekomst graag wat willen betekenen voor UFBR. Wij zijn architecten. Wij bouwen voor een beter morgen.”

— met Kitchell Artchitect, door Fatima Acharki


Website: http://kitchellsamuel.tumblr.com/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten